duktig häst!

idag var chagall hur duktig som helst! 
han var ganska pigg så när jag skulle rykta honom bara höll han på och gå runt och var inne i sin egna lilla värld :P
så då longerade jag honom i grimma och rimskaft i lite skritt och pytte lite trav i typ 3 min för att han skulle få upp upmärksammheten på mig, vilket fungerade suveränt! :D
när jag skulle sitta upp stod han någerlunda still men fick reda på nyss att han har haft sadeltvång och det förklarar ju värför han går runt lite :/
så ska se om det kanske hjälper att rida en del barbacka? vet ej om det hjälper men oavsett kan det ju vara ganska skönt för honom?
när vi red var han jätte duktig. vi red på den stora stigen idag igen och hade konditions träning så det blev mycket trav och galopp :)
på sista galoppen ökade vi och han tyckte att det var super kul!
en bild på min lilla fille bara för att jag saknar honom <3

Kommentarer
Postat av: dslk

jlknö

2011-07-30 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0