dagens ridpass ;)

hejhej! idag red jag ut själv för första gången! mamma och pappa följde med för säkerhetens skull och jag fick rida med gramantyglarna vilket faktiskt var ett väldigt smart val av mig för en gångs skull (Y)
först ville han inte gå fram men då satt jag bara och klämde med benen så mycket jag kunde och då gick det bra! jag red i vår så kallade padock (en gräsplätt)
helt plötsliigt blev han rädd för något och kastade sig åt sidan helt oförberätt och jag flög i backen :P haha! slog i axlen rett rejält men det börjar gå över nu (Y) sedan skrapade jag även upp min armbåge som fortfarande gör ont :(
pappa tyckte att det såg ut som om han snubblade (vilket inte jag tyckte) men sån tur var så var det 3 tjejer från stallet också där och badade så vi frågade dom om dom kunde kolla om han haltade när jag travade vilket han inte gjorde (Y)
sen red jag lite till sen red vi hem då var han super duktig! :D
bild från idag

Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

Kika in om det var du som blev "veckans blogg". Om inte, får du en ny chans snart!

2011-07-18 @ 19:40:50
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0