1 vecka och 5 dagar kvar! :(

buhuhuhu! nu ska vi tbx med hästarna till stallet om 1 vecka och 5 dagar! :(
buhuhu känns jätte trist :( jag och emilia har iaf bestämmt oss för att vi ska rida dit med våra små hästar någongång bara för det är kul! :D men blää, vad både tråkigt och roligt det är att komma tbx till stallet!
det är ju då jag ska börja ta allt seriöst igen! nu har jag ju kunnat lufsa runt lite med challe, lärt känna honom och bara haft det hur mysigt som helst, och sen nu ska vi båda sättas på hårdträning. attans! och det som också är dåligt med att hästarna ska tbx till stallet är att det inte är lång tid kvar tills skolan börjar :(
men har iaf gjort lite rolig planering för mig och lilla bäbis inför kommande termin så får vi se om vi uppnår våra mål på den tiden eller om vi behöver mer tid :)
kan skriva schemat här sen :)
idag red jag, det var jätte kul! idag så tränade jag mer på att han skulle lyssna mer på skänklen och de andra hjälperna ;) struntade lite i att jobba honom idag (vi har gjort det varje gång så det kan vara skönt med lite vila?) men mot slutet gick det riktigt bra, red med lite längre tyglar på slutet för att han skulle lyssna mer på mina skänklar och det gjorde han!
så han var en superhäst idag :)
däremot knuffade han mig på mitt revben som jag har en spricka i så där var han en dumbom :P

BUSKUL!:D
den duktiga fotografen är emilia :)
den dåliga beskärningen är jag själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0