chagalls julklappar ;)

min dator fungerar lite sådär halft nu (Y) håller på att spara till en ny så då kan jag uppdatera mer på riktigt. känenr att jag inte riktigt orkar nu med tanke på att ibland tar det övvvver lång tid :( men idag kör jag på lite iaf, den funkar som sagt hyfsat nu :)
idag har jag varit på hööks och köpt julklappar till chagall :) så vi får hoppas att han blir jätte glad :D

detta schabraket :D märket är Equi Théme (har ingen aning om vad det är för märke) bilden är inte riktigt rättvis med färgen :( men jag tycker att det är jätte fint :D
en grimma där det står PROTECTOR på :) den känndes väldigt mjuk och skön :) 
sedan köpte jag även en mössa till mig när jag ändå var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0