trööööööt!

tjohooo!
imorgon blir det upp tidigt igen... kanske lika bra i och med att det snart är skolstart så att man börjar vänja sig vid tiderna.
ska iaf dit tidigt så att jag hinner rykta båda chagall och filuren länge. Tycker att det är ett himla bra sätt att komma nära hästen utan att göra det "för jobbigt" :P hehe! plus att det är ju bra för hästen ;)
på chgalls schema står det lite hoppning på långa höjder i padocken ;) nomnomnom! är faktiskt lite nervös men det kommer säkert gå greate! blir bara sånna sockerbitar så ja.. det är alltd något? ;)
på filurens schema står det tömkörning eller longering, beror på om tömkörningsgjordarna är tbx. blir lite konditionsträning på grusvägarna för både mig och fille ;)
nu ska jag sova, hejdå!
btw! jag har glömt att visa den "nya" hästen som kom innan sommarlovet :P det är typ "tack vare den" kan man kanske säga att jag fick challe ju ;P för emelie som har honom hade nämnligen chagall innan ;) kan ni föresten tro att han är skäck? hann har bara en ända fläck som är under magen som typ inte syns. ganska häftigt va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0