trillade av idag igen :P

tjoohopp!
idag fick challe ha vilodag, så vi skrittade bara lite. men det hindrade inte mig från att trilla av :P
skrittade först inne i padocken och då trängde han sig ut mot staketet och gick helt emot skänkel :/ så han gick in i staketet och fick en stöt (ganska onödligt att vi har el på i padocken??) men iaf han slängde sig och sidan och jag bara gled av typ liksom :P men sen var han jätte rädd så jag fick lugna ner honom och då blev han bättre!
det var faktiskt lute synd om honom fast han får skylla sig själv när han inte lyssnar på mig att hann inte ska gå in i elstacket :(
men han lärde sig en läxa iaf och det är att han ska lyssna bättre på mig, och det gjorde han :)
nu MÅSTE jag sova, så upp tiiiiiidigt imorgon :( SNARK :P
bara jag som tycker att han ser sjukt kul ut på den bilden ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0