skolfoto imorgon

hej, denna veckan har vi stall vecka men jag hann inte hänga med och fodra hästarna idag (dom ska fodras kl 8) för jag skulle på innebandy kl 8 ;) men får ju hänga med dom andra dagarna :P
innebandyn gick helt ok bra, var lite trött bara men annars var det helt ok. hoppas att det går bättre på torsdag :D
imorgon så är det skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig.. snark.. eller hur jag ska se ut :P
hmm, får tänka på det medans jag sover ;) nu måste jag iaf gå och lägga mig så att jag är pigg tills imorgon :D
pusshej!
det blev den bästa bilden som mamma tog när vi hoppade.. hehe inte så bra! :P
men imorgon får jag bilder som josse tog, blir spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0