skola tomorow!

tjoohoo! :D
sista dagen i frihet.. fy fan imorgon börjar skolan :( vårt schema ligger inne på hemsidan nu och bajsen vad dåligt det är! blää, typ inga raster :/ vårt förra schema var faktiskt jätte bra men detta är verkligen allt annat än bra :/ börjar 5 över 8 varje dag och slutar 15.20 varje dag.. :/
nej, nu har kag precis duschat, vill ju vara fräch tills imorgon :P och föresten så har jag blivit brunett :D så snart ska jag sova...undra hur det kommer kännas att gå och lägga sig så tidigt? :P och framförallat gå upp så tidigt?? :P
nu ska jag sluta klaga :P imorgon blir det mina fina små underbara hästar. fille ska jobba och challeman ska få vila lite, ska skritta lite barbacka! myyyys! ;)
världens finaste! jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0