schema!

Chagall: ingen vila imorgon som han brukar ha :/ har bestämt att han ska ha det varannan vecka ist eller varje, beror på hur han är när jag kommer. men när han är pigg och så ska han få bli riden som vanligt :) blir iaf dressyr eller markarbete på honom, ska jobba mycket med formen så att han kan börja bygga mer muskler i halsen, ryggen coh rumpan :) även lite konditions träning på honom :D
Fille: mest gos tror jag, är inte riktigt säker än på vad jag ska göra i och med att jag har en del läxa.. men ska försöka göra så mycket läxa imorgon på vår håltimme så att jag kan spara in lite mer tid till fille. kanske blir någon löslongering kanske, vet inte riktigt än :P
mongobild på mig, men hästen är finast! <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; Härligt! Det är toppen med mig med ! :D

2011-08-31 @ 20:58:14
URL: http://photobymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0