Prao plats!

nu är jag nervös! imorgon ska jag gå till min gamla skola, prata med rektorn och försöka få prao plats där! :P
hehe, jag är fett nervös :( tänk om dom bara: nej, du är knas, hejdå.
nä men jag praoa ju där förra terminen och jag tog ju inte isönder något då så det ska säkert gå bra :D
nu ska jag träna på vad jag ska säga, hahahah! hejdå :)
pokemon kort jag fick av några små barn jag hade förra gången, dock lämnade jag tbx dagen efter för det känndes taskigt att dom gav mig saker :P
Haha! Adam och Truls :)
Isac och Viktor :D
viktor och Adam :)
Lova, jag och ebba (toves syrra) :)
haha! BTW alla barnen var MYCKET sötare i verkligheten än vad dem var på min "superfina" bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0