pontus träning

tjohoo! glömde skriva hur det gick på min och vhalles första träning för instruktör :P
det gick iaf skit bra! i markarbetet var hann hur fick som helt och lyssnade jätte bra på allting! men när vi skulle hoppa blev han väldigt pigg och var lite svår att ha och göra med :P men det löste sig ändå! fick göra lite volter och sånt men det är ju ingen fara med det :P vi hoppade iaf 80 cm! kanske inte så mycket för många men i och med att han inte blivit hoppad på 2 månader och vi bara hoppat 45 tyckte jag det var skit bra! :) på nästa söndag så jag tvinga mamma eller pappa följa med och då ska jag hoppa igen så jag är lite mer van vid att hoppa honom inför tävlingen ;) sen på nästa fredag igen ska jag träna igen och sen på söndagen efter det så är tävlingen ;) ska starta 60 och 70 cm (pay and ride) så får vi se hur det går ;) ska tävla lite pay and rider coh efter det så ska jag och challe ge oss ut på riktiga tävlingar :D skojsigt av? ;)
jag och challe måste verkligen införskaffa oss hopp bilder ju :P

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken pay and jump är det ? när o var ? :)

2011-08-22 @ 19:49:40
URL: http://juliamogvall.blogspot.com
Postat av: rebecka

as fin blogg och fina bilder(: kika in på min blogg vetja(;

2011-08-22 @ 21:14:45
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Ryttartrion

Verkligen älskar bilden. Superdupersöt :)



/Ryttartrion

2011-08-23 @ 12:23:13
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0