nya kläder plus fodring :)

hejhej!
nu har jag varit och fodrat dom små hästarna och handlat nya kläder :D gottsnack! :)
köpte 2 par jeans,
3 st tröjor och
ett par tights! :)
så jag blev väl nöjd :P
efter att jag hade shoppat åkte jag och mamma direkt ut till mina små hästar och gav dom kvällsmat :D stog och gosade jätte mycket med fille för det var en som red på challe :P sen när challe kom in igen så gosade jag ju massor med honom också :) (för nya läsare, chagall och filuren är mina foderhästar som går ridlektioner 4 dagar i veckan)
började försöka lära filuren puss, men det kommer nog ta ett tag för han är inte så smart :P världens sötaste mini sak är han iaf :P
skolfotot idag gick btw ganska bra tror jag, kanske inte det bästa jag har gjort men det kändes ok iaf, men det återstår att se ;)
nu måste jag hoppa i säng snart, och vi har sovmorgon till halv 10 imorgon, gööööt!
söte häst! (L)
om ni undrar värför jag har balsnören och en handuk på bringa på honom är det för att han har ingen sån sak därframme (kommer ej på vad det heter nu) så jag har fått designa en egen utav palsnören och sen för att han inte ska få ska var jag lindat om en handduk :D dock har den snurrat utt sig lite där men ajja :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du får inte ha balband på vagnen! :o dom går inte sönder om nått skulle hända.. Det var det dom hade på Isabell..

2011-08-31 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0