ny häst i stallet!

idag så kom det en ny liten polle till stallet som kallas för lillebror ;)
han är inte så liten egentligen för han är 165 cm men jaja. han är mörkbrun/svart har en stjärna och han är 8 år :)
han verkade faktiskt vara en riktigt mysig häst och nyfiken och sånt! helt klart en häst jag ska tvinga josse att ha :D
Här kommer lite bilder på honom. tänk nu på bara att jag inte är bra på att fota så bilderna är inte riktigt rättvisa på honom. jag tycker han är finare i verkligheten ;)

smart häst och nosar på elstänglet (Y) passar josse iaf som är minst lika smart :D :D
där står han och sover lite ser det ut som :D
här ser han ut som en flicka :D
han var ganska gosig också :P

Kommentarer
Postat av: josephine

haha, anna vad taskig du e :( :D

den va ju rätt så söt! :D <3

2011-08-20 @ 17:55:41
URL: http://horsefuture.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: joo, om jag får honom får vi klart åka och köpa saker! han får ju ha lite nya grejer också :D :D :D :D :D :D men jag måste också skaffa pengar -.- <3

2011-08-20 @ 19:31:37
URL: http://horsefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0