malmöfestivalen in my heart!

malmöfestivalen idag var sjuuuukt nice! :D kollade först maskinen, och gud vad snygg han var! eller okej, inte överdrivet men han var snygg :)
kollade lite på the ark också men han såg ut som en tjej, stod längst fram då och det var jätte kul! riktigt bra tryck! var 2 tjejer från blekinge som gick i samma klass som min kompis my som också bor i blekinge, tjockt nice det med. där var även en kille som stank svett så vi sprutade deodorant på honom (a) bus, jag vet! men helt serilst det gick inte att vara nära honom :(
nu måste jag typ nanna, ska till stallet tidigt imorgon och leka med dom söta som pollarna! :D
pusshej!
någon random med halsband i munnen sen det andra är maskinen tror jag :P haha 0 koll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0