malmö festivalen - OMG!

var på malmö festivalen idag och såg daniel adam ray och veronica maggio! sjukt grymma! ;)
när vi skulle se veronica skulle vi ställa oss längst fram hade vi tänkt, slutade med att vi gick där ifrån för vi höll på att bli omkull puttade vilket inte alls var roligt :P
bussen hem var KAOZ! vi skulle ta bussen vid 00.00 men bussen som skulle komma 23.00 var kvar för det var så många som skulle på! men iaf, precis när vi skulle hoppa på bussen säger buss chafören: ni får inte åka med det är för många på bussen, ni får ta nästa. då blev jag skit arg och typ bara: idot jag ska hem nu och om ni nu är så jävla osmarta och bara sätter en buss när det är malmö festivalen får ni skylla er själva :P slutade med att vi hoppa in genom andra ingången (riktiga gangsters) och åkte med gratis ;) bussresan var hemsk! trångt och varmt för det första :P ett gäng som var skit kaxiga -.- sen efter typ 4 hållplatser hoppar det på 2 gubbar i 60 års åldern helt super drogade och äkliga! den ena hade ett paket jordgubber som han åt ur och ville bjuda oss på + att han ville att kajsa w skulle rota i jordgubbs paketet? :S konstig gubbe och hann typ mosade mig och kajsa! den andra gubben var först bara almänt störd och sa att man skulle hålla i sig hela tiden och sånt? men så när dom skulle av så väntade dom gå ut tills dörrarna var typ helt stängda, då sticker gubben utan jordgubbar ut sin arm genom dörrarna och typ mosar/korssar armen mellan dörrarna eller något! sjukt äkligt! sen stack dom som tur e! efter ca 5 min ska dom kaxiga av och precis innan han går av rycker en av dem åt sig en kille som heter max guld halsband! Idiot! hatar sånna människor!
det var nog allt tror jag :P
bara för att jag är über snäll fick ni en vanlig bild på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jag ska kanske också vara med där då :)

2011-08-22 @ 23:11:42
URL: http://juliamogvall.blogspot.com
Postat av: Julia

sv: ingen aning, vet inte om ja ska vara med men kanske, inte så högt, eftersom de är vår första tävling, 50 eller något sånt kanske :) dudå?

2011-08-22 @ 23:34:03
URL: http://juliamogvall.blogspot.com
Postat av: Julia

sv: okaj, lycka till:D har du anmält dej? :)

2011-08-22 @ 23:42:28
URL: http://juliamogvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0