kul att alla mina byxor går isönder då..

tjoohoo!
snart ska jag nog börja laga mat, har införskaffat mig matdag på tisdagar så att jag tjänar mer pengar :D
efter det åker jag och mamma till centersyd för att jag märkte precis att mina jeans som jag har på mig gått söder :( så nu har jag typ bara 1 par som jag tycker om sen har jag 1 par till som jag inte alls gillar :( så nu blir det att köpa massa nytt! mohahahha! :D
efter jag och mamma varit på centersyd åker vi direkt ut till challe och ger honom mat och dom andra hästarna också såklart, så blir dom glada :D
nu ska jag fortsätta plugga, men har bara lite gloser kavr nu, skönt :)
hejdå!
bild som josse tagit ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej, allt bra med dig ?? :)

2011-08-30 @ 19:25:03
URL: http://photobymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0