kontidions träning!

idag så vart det konditions träning igen, gick suveränt och han skötte sig jätte bra! han var ganska pigg så han lyssnade bra :P
red i vår "padock" så red även lite dressyr (men min sits) han fick gå lite som en camel idag :P
red utav väst och då satt jag mycket bättre i sadeln och kunde sitta ner i traven :D
dock hade jag sjukt mycket skoskav från mina stövlar så jag fick jätte ont när jag red :( så provade att rida utan skor men det gick inte, trillade igenom stigbyglarna hela tiden typ :P
efter jag hade ridit hade vi problem med stacketet! asså shit vad jag hatar det! vi har ju sånt el stängsel och strömmen är så pass hög så att det ibland går igenom plasthandtaget och det gör skit ont! så vi kunde typ inte stänga idag :(
fick 2 stötar idag och det gjorde riktigt ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0