innebandy!!

tjoohåå! idag var det innebandy, supernajs! :D
jag var dock lite seg för jag var inte riktigt i form :/ men det var skoj ändå :P på slutet hade vi straffar, jag faila liiite och släppte in typ alla men jaja, bättre lycka nästa gång (jag är målvackt om ni inte förstod det) ;)
skoooolan idag var seeeeeG med stort G. längsta rasten var 10 min.. men jaja, onsdagarna är ju fett chill så man ska kanske inte klaga för mycket? :P svenskan var i och för sig helt ok kul. först körde vi någon random lek som jag inte fatta men det hade väl något med sammarbete att göra? ;) efter det lekte vi kurragömma och vi gömde oss på mellan och låg stadiet och sånt så alla små söta barn kollade jätte konstigt på oss, inte varjde dag en hel klass 9:or leker kurragömma? ;) lärarna på låg och mellanstadiet tyckte dock att det var mindre kul.. men dom får ta det :P den ena blev nog lite sur med då sa alla bara, vi leker kurragömma så kolla hon knas på oss sen vände hon sig om igen (H)
lite mindre tråkigt... imorgon är det 4 månader sen brandy försvann.. Saknar honom obeskrivligt mycket och skulle kunna göra ALLT för att han skulle komma tillbaka.. <3
jag älskar dig mer än allt annat killen, föralltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0