hoppat :D

hejhej! idag har jag hopapt med lille hästen ;) han var super duktig men jag var lite mindre bra :P är inte riktigt van vid att hoppa i och med att jag inte gjort det på nästen hela detta året, helt sinnes!?
jaja, först så kunde jag inte rama in honom riktigt men till sist gick det ju bra :) men i och med att jag inte var så duktigt och han kräver ganska mycket så rev vi 2 grr, men det var bra att vi hoppade idag så jag vet hur jag ska göra inför tävlingen ;)
hoppade inte riktigt så högt som jag hade velat men får väl göra det på träningen för ponrus på fredag istället!
bilderna som min mamma tog blev väldigt dåliga, dock filmade hon väldigt mycket och filmerna blev bra :D
josse har också fotat lite så dom bilderna får jag nog på onsdag eller något. hon har ju bättrekamera också så dom blir nog bättre plus att hon är bättre på att fota XD och sen är det ridhus bilder och dom blir ju aldrig riktigt bra :P
nu har jag iaf bestämmt mig för vad jag ska köpa till challe och mig själv, har suttit och tänkt hela kvällen :P
nu kommer bilder på det jag ska köpa :P

supersnyggt!

jag tycker att förbyglar ser så hoppiga ut så därför måste jag ha en sån till när jag hoppar :)

kass bild, men jaja :P kanske blir så att jag köper datorn innan häst sakerna för jag måste verkligen ha en ny dator för min håller på att gå paj typ :P

Kommentarer
Postat av: josephine

glöm inte hästtransport! :D (Y)

2011-08-29 @ 14:48:29
URL: http://horsefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0