filuren är tbx!!!!!!!!

gissa vad? okej kanske inte så svårt för att det står på rubruíken... :P Fille (shettisen som jag tar hand om) kom tbx idag! jag blev skit lycklig! :) 
dagens ridpass idag fick bli dressyr. hade egentligen tänkt hoppa lite men dom hade precis tagit bort hinderna och jag orkade inte ta tbx dom ;) han var väldigt stel och spänd i början men mjuknade upp efter typ halva ridpasset och gick klockrent i alla gång arter! (Y) Josse fick även rida på honom en liten stund för jag tycker det är kul att kolla på när folk rider mina hästar för jag tycker man lär sig mycket utav det :) hon tyckte han var skojj iallafall!
filuren fick lite frihetsdressyr. gick först på galoppbanan med honom och han var skit jobbig :/ han lyssnade inte på mig alls så vi får börja om från 0 nu :/ jaja :) efter det släppte jag honom i ridhuset det tyckte han var super skoj och där inne var det som det brukade, han spang efter mig osv! riktigt härlig kille! :)
fick duscha han sen för han var super skitig så det blev en rejäl shamponering! och snart är det öven challes tur! mohahahaha :P


Kommentarer
Postat av: josephine

TACK för jag fick rida challis!!! :D:D <3

2011-08-08 @ 20:48:30
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0