duktig häst

tjohoo!
min häst är bäst, som vanligt ;)
red lite lungt markarbete idag och chillade mest typ då varken jag eller challe orkade jobba riktigt :P
tänkte mest på farten idag med honom då han kan gå på lite underbjudning ibland framförallt i dressyren :/ men han gjorde det finfint!
imorgon blir det dressyr har jag bestämt :) ska rida väldigt mycket som i en åtta så att han blir mer lösgjorde och lättare att ha att göra med. Kommer även bli en lång framskrittning så att han blir mjuk :)
om det är någon som har bra tips på övningar för att få hästen mer lösgjord så kommentera vet jag :D
KRAMKALAS!
bild från när tove var med och fotade ;) fler bilder kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

super gullig bild :)

2011-08-15 @ 07:42:04
Postat av: josephine

jätte söt bild! när kommer bilderna från de passet när tove va med? :)

2011-08-15 @ 13:34:05
URL: http://horsefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0