Dajm

kom på nu också att jag var i elsas stall i morse och kollade på när hon red och hälsade på Dajmen :P
var jätte skoj + att jag fick en flugluva av elsa för att den passade inte på sessan :/
men tack så jätte mycket!
glömde dock att sätta på honom den men jaja, känndes jätte kul att träffa dajm och curre (curre som jag hade innan står också i de stallet) jag och felica cyklade med dem när dem red ut och elsa den mesen blev rädd för en bål geting och slängde sig av sessan så jag fick ta henne, (jag höll i sessan innan elsa hoppade av för att elsa sa att jag skulle ta henne, så vi hade kontroll på situtatinonen) :P
sen fick jag springa med sessan så att bål getingen försvann så att elsa skulle våga sitta upp igen :P hhaha! och när jag avr med där blev jag skit sugen på att rida med dom igen! är snart ett helt år sedan :(
men jaja, tack för att jag fick följa med!
nu kommer det en liten bildbomb på dajm ;)
jag och dajmm i hagen :P
minns det ridpasset faktiskt <3
bus
mer bus :P
trilla av :P
tävling
(inte bästa kvalitén på bilderna, men ja.. bilderna är grymt gammla :))
tävling med dajm, 60 cm tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0