dagens ridpass

idag så fukuserade jag mest på att få challe i en bra form och mjuka upp sig lite ;) i början var han stel som vanligt men mot slutet mjukade han upp väldigt bra, och gick klockrent i skritten och i traven var han lite tittig för några på en åker men efter ett tag kunde han koncentrea sig på de han skulle ist ;) i galoppen gick skulle han gå samlad på kortsidorna och sen fick han sträcka på benen mer på långsidorna och det tyckte han var kul :)
ställde han också åt olika håll så att han blev mjukare och det blev han (Y)
hade inte så stora krav på honom idag för han går mycket bättre när man inte har det plus att han tycker det är roligare :)
imorgon får han vila för han blir ganska lätt trött :P
på onsdag blir det dressyr, sen börjar ridskolan på tors och då ska jag faktiskt spela innebandy också så uppdatering om hur det gick kommer också :P eller nej! fan jag kan nog inte spela då för jag ska ju hjälpa linn, jag får se hur det blir :P
sen på fredag blir det markarbete/hopp träning för pontus!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0