dagens ridning :D

tjohhooo!
idag gick ridningen kanon! är super nöjd! :D började med att rida honom på gramantyglar i typ 10 min för att han blir mycket lättare med dem och lättare att arbeta med. efter typ 10 min tog jag av honom. lät honom sträcka på halsen lite i galoppen och det tyckte han var skoj :D efter det så började jag jobba honom, han gick i form i stortsätt hela ridpasset även i galoppen. vilket han ofta inte gör. han bärde upp sig jätte bra och tror inte det hade kunnat gå bättre!
super kul! :D jag lånade ut filuren till josse idag för jag han inte riktigt och josse har ju ingen polle så det var nog skoj för henne att leka lite med honom :D
på söndag blir det hoppning för challes del, jippi!!! :D kommer bli kanon kul!
filuren ska köras och det ska också bli super kul! :D
Min underbara kill! 4 månader sen idag.. <3

Kommentarer
Postat av: josephine

taack så mycke!! :D :D <3

2011-08-27 @ 17:27:21
URL: http://horsefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0