barbacka, barfota!

hejhej!
idag åkte jag och emilia moppe ut till hästarna för vi skulle ju bara skritta dem lite så dom fick något att göra, hehe :P
och så skulle jag och emilia bada först så vi ställde sakerna vid hästarna sen gick vi till sjönn, först var jag skit rädd för att bada (är rädd för vatten) men i och med att jag trivs i den sjönn gick det bra till sist! när vi hade badat ett tag började det små regna, sen regna och sen ÖS REGNA så jag och emila går tbx och jag hade glömt handuk så jag gick där i genom våta kläder! på vägen tbx möter vi elin och johanna (2 tjejer i stallet) som hade sutit och väntat på att det skulle slutat regna men sen så skulle dom bada i ös regnet så då hängde jag och emilia med igen! så vi sprang tbx till sjönn och det bara stänkte upp lera och annat smuts sen hoppade vi i sjönn med kläderna på :P
vi lekte även med en sån livräddarboj så nu går den inte att använda längre (H) hoppas att ingen behöver använda den! men nä den funkar nog kanske :P bara det snöret som trasslat sig lite ;)
när det slutat regna red jag och emilia ut barbacka utan skor på våra små pollisar :D skiriitade bara lite i och med att dom hade vila idag, se red ner till sjönn där dom fick doppa fötterna om dom ville, challe ville såklart inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0