10 sanningar

hej, har tråkigt så här kommer 10 sanningar om mig :)
1: jag mår verkligen JÄTTE dåligt om inte jag har med mig min mobil överallt
2: Jag är beroende av att köpa häst saker :D
3: om jag får pengar köper jag alltid upp dem direkt :P
4: jag är rädd för att bli gammal :P
5: jag hatar folk anser att dem är bättre än andra ;)
6: jag kan vara i stallet i mer än 7 timmar utan att ha gjort något vettigt alls. (H)
7: jag har sjuka "kändis drömmar" jag vill bli känd asså :P 
8: jag är bara rädd för spindlar ibland? :S helt sjukt men ibland tycker jag bara dom är äkliga och typ dödar dem, sen andra dagen kan jag typ börja gråta om jag ser en ;)
9: Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få tbx Brandy. <3
10: utan lille filuren hade jag nog inte varit där jag är idag :)
11: jag älskar Chagall (hehe ni fick en extra :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0