sitter i skolan

tjabbatjena allihopa! :)
nu sitter jag i skolan och bara chillar (Y)
har medicin men jag är klar så då tänkte ja vara lite trevlig mot er :D
igår så hoppade jag och pommes och vi hoppade 1 meter! så lycklig jag blev :) hon är så duktigt! men nu ska jag stanna på den höjden så att vi inte går för fort fram, hon är ju trots allt bara 5 år ;) men det känndes så jävla skönt :D

vår sista lektion blev inställd så det betyder att jag kan rida idag iaf :') ivanliga fall slutar vi kl 5 och då är jag inte hemma förens halv 7 och då är det lite sent att rida :/ så hon har vilodag på torsdagar ;) men eftersom att jag förmodligen ska iväg imorgon får hon vila imorgon ist :)


bara för jag är sååå cool i skolan ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0