helt slut!

hejhej!
hemma från fenix park nu och jag är verkligen helt slut!
när vi kom till kristianstad så hittade vi inte busshålls platsen så vi fick ta en taxi som var skit stor. fick sjkuss hela vägen in på fenix vilket var skit najs! när vi hoppade av så såg ledarna sådär glada ut. Majken var säkert jätte arg men lika glada var vi ändå :D
vi hade jätte kul med alla våra fenix kompisar och jag saknar dom redan :/
efter en låååång dag på fenix gick vi till vä och tog bussen till kristianstad. där frågade vi massa folk om vägen till mcdonalds :D MUSMS!
nu ska jag äta sen sticker jag till kajsa, pallar inte hämta kameran och lägga in bilderna nu så ni får dom senare :D
jätte fin bild från fenix förra året! :D detta är vad man gör kl 2 på natten och inte kan sova för att man precis jagat spöken (H)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad är chagall för för ras egentligen, hur hög, hur gammal? :)

2011-07-17 @ 18:04:48
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0